View Single Post
Bassalf's Avatar
Trådstarter
508
Sitat av Melcor Vis innlegg
Digg låt, gir vikelig chill vibes, kansje du kan mekke en versjon uten alt den ufo snakkinga? (Hadde vært genialt for avslappning/sove musikk hvis du skjønner.) Men syntes at den var drit fet!
Keep going!
Vis hele sitatet...
klart jeg kan! Er bare et tastetrykk det! Jeg kan jo godt legge den ut på soundcloud igjen om det blir nok stor interesse for det - eller du kan slenge inn mailen din på innboksen, så skal jeg sende den over!=)
Til å begynne med var den faktisk helt instrumental, men en venn av meg påpekte at det kunne vært fett å warpe og slice noen samples under der.. Skulle tro at det fantes nok av alien snakk der ute på google, men shit jeg leita lenge før jeg fant noe.. :P Måtte plokke en 2 timers lang podcast fra hverandre!:P

Sitat av TheJokerHD Vis innlegg
Du kan jo legge den ut for salg på iTunes
Les litt rundt her
http://www.tunecore.com/

Og hva bruker du til å lage musikken? Finnes programmet til mac?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg vet det.. Jeg er faktisk i en prosess med å legge ut noe musikk for salg - riktig nok av bandet mitt da, og da har vi gått gjennom Emubands.com.
100% royalty på det, super side.
Derimot så har dette "electronica" greia her, bare vært en lite digresjon. noe jeg liker å gjøre på fritid!
Hadde ALDRI I VERDEN forestilt meg at folk skulle like dette så godt som 2 sider på freakforum tilsier!

Jeg bruker Ableton Suite. Og du er heldig - for akkurat nå og de neste 3 dagene, er det 33% rabatt på ableton og deres produkter! www.ableton.com
Knock yourself out!
Det finnes til både mac og pc. Jeg bruker pc'en til produksjon og Mac'en til live fremføring osv=)

Sitat av frekvens Vis innlegg
Jeg føler ingen ord dekker helt hva jeg mener om denne sangen. Den treffer meg på en like fin måte hver gang jeg hører på den. Den er iallefall favorisert på soundcloud og har til og med sin egen fane i nettleseren min. Håper å høre mer fra deg i samme gate som dette. Da får du en follower til på SC iallefall.
Vis hele sitatet...
Shit pomfritt Frekvens.. Jeg føler ingen ord som greier å beskrive hva jeg opplever gjennom slike kommentarer og tilbakemeldinger jeg har fått her på disse sidene!
Det er jo utroligt flott å høre, og jeg digger - virkelig digger at du har en egen fane på nettleseren din!=)
Jeg jobber for harde livet, endorfinene som frigjøres ved slike tilbakemeldinger - driver meg sterkt fremover!

Derimot er jeg i ferd med å føle at jeg må "hoppe etter Wirkola", litt redd for at neste låt ikke blir like fet - og at dette var rein flaks!


Atter en gang:
TAKK folkens!