View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av 001 Vis innlegg
Problemet med din argumentasjon er at samfunnet har satt grensen mellom lovlig og ulovlig rusbruk ved alkohol. Du ønsker at et overbelastet rettsvesen skal bruke tid på å finne ut om hver enkelt av de som overskrider grensen, muligens overskrider den så lite at de fortsatt kan beholde førerretten?

En slik ressursbruk er en logisk umulighet og vil i så fall undergrave rettsvesenets egen funksjon.
Vis hele sitatet...
Eg er klar over den grensa, men når det kjem til det å ha førerrett ser eg ikkje den store prinsipielle skilnaden mellom dei to rusmidla. Då får vi heller straffe narkotikabruken - og merk at i BT-saka eg lenka til vart det oppgjort med påtaleunnlatelse.

Og at rettsvesenet er overbelaste er eit elendig argument for å gjere ting via administrative enkeltvedtak. Då får vi heller styrke rettsvesenet. Og eg er ikkje sikker på at inndraging som formell straffereaksjon via forelegg e.l. hadde ført til så veldig mykje meir å gjere for rettsvesenet. Etter eit par runder i rettssystemet for å få etablert rettspraksis tipper eg dei fleste hadde akseptert politiet sitt forslag om det var i tråd med rettspraksis.