View Single Post
Sitat av nysgjerrigeGia Vis innlegg
Prøver å besvare alle i en ^

Det er ulovlig.

Og jeg synes egentlig at dere er sånn passe teite om det ikke gir noen endring av hvordan man er. Hvorfor risikere noe som helst da? Sambo mistet egentlig lappen fordi han ble tatt med shit på seg.

Kunne dere ikke bare tatt et glass vin liksom? Eller er ikke det like tøft kanskje.. hehe.

Jaja..

Han kan røyke så mye han vil han, men ikke hvis han er sammen med meg.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle det å ta seg et glass vin være noe bedre? Ene og alene fordi det er lovlig? Det viser bare din mangel på kunnskap når du mener det ville vært bedre om han tok seg et glass vin.

Såvidt meg bekjent var det ikke lov for kvinner å stemme før 1913, men regner du ikke mener det var riktig, selv ordet var slik loven var?
Etterhvert som samfunnet utvikler seg og man får mer kunnskap endres lover og regler. Vi kan se til bl.a. Nederland og USA, der cannabis er et lovlig rusmiddel på lik linje som alkohol.

Kanskje du skal gå fra han da, i steden for å bare snakke, hvis det er slik at du ikke kan være i et forhold med han hvis han ønsker å røyke? Eventuelt gi han et ultimatum å se om han velger deg eller hasjen.