View Single Post
Trådstarter
65
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Kanskje denne diskusjonen bør tas i en annen tråd.
Vis hele sitatet...
Nei for det går imot hele landets politikk og etikk å bringe inn 50 kg hasj for å så la det gå ut på det illegale markedet. Politiet har IKKE LOV til å oppfordre mennesker til ULOVLIGE handlinger, det skrev jeg selv etter lovverket i den første posten.

Dette har alt med samfunnet vårt å gjøre. Politiet vet ikke hvilken skade hasjen som akkurat dem har innført. Hvor mange fikk angst av den hasjen? Hvor mange røyket hasj og sovnet fra barnet sitt i hjemmet som liksom skal være trygt? Det er INGEN som aner omfanget av hva de har gjort.

Om noen velger å kjøpe hasj som er illegalt i seg selv(jeg rører det ikke selv.) Så velger de kanskje også å gjøre mer ulovlig. Som å kjøre i ruset tilstand som kan føre til kræsjing osv. Så det politiet gjorde er på ingen måte noe som kan føre til noe bra i oppklaring av saken mot Betew.

Og det er SELV OM at de har skrevet at saken har større omfang. Å kjøre for fort for å ta igjen en råkjører er en helt annen ting enn dette. For da kjører de for å stoppe råkjøreren.

Her gir de hasj til mennesker når politiets jobb egentlig er å stoppe narkotikabruken blant mennesker. Jeg ser på ingen måte at de har stoppet narkotikabruken/salget til noen som helst person her i verden i denne saken.