View Single Post
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Hei Ingunn,

Flott video, men jeg har noen spørsmål:
Opplever du fortsatt noe rus når du røyker weed?
Hvordan får du tak i det?
Har du hatt noen dårlige erfaringer? Røyket for mye?
Blander du det grønne med tobakk?
Har du tenkt på eventuelle lungeskader (ingenting er bevist ) og hørt om vaporizer?

Mvh,
Spirituell

Og, vet familien din det? Hva syntes de?

Så litt av videoen igjen... fått litt freak-vokabular og? buste, hooke av kompis, trekk av den halve jointen osv..

Hvordan var synet ditt på cannabis før du leste deg opp?

Forresten anbefaler jeg bong, blir mer økonomist. Mye røyk som forsvinner når du røyker fra joint. Rusen kommer litt raskere innpå deg, litt mindre sigende enn joint.
Vis hele sitatet...
Hei Spirituell, jeg skal svare så godt jeg kan.

Opplever du fortsatt noe rus når du røyker weed?
Ja. Jeg røyker stort sett bare i helgene så jeg merker rusen godt.

Hvordan får du tak i det?
Jeg spurte noen ungdommer jeg kjenner rett ut om de kjente noen som selger. De var ikke sene om å ville hjelpe når jeg forklarte de hvorfor jeg ville ha weed, så nå har jeg en 2-3 faste jeg kjøper fra. Er så heldig at jeg kan røyke rent grønt, så og si aldri brunt.

Har du hatt noen dårlige erfaringer? Røyket for mye?
Helt i begynnelsen hadde jeg to ganger fått i meg litt for mye. Den ene gangen satt jeg ute i hagen midt på natten og stirret inn i hekken et par timer. Andre gangen kom alt opp i retur for å si det sånn.

Blander du det grønne med tobakk?
Nei, jeg røyker rent grønt. Jeg blandet med tobakk de første par ukene jeg begynte med cannabis, men astmaen min tålte det ikke.

Har du tenkt på eventuelle lungeskader (ingenting er bevist ) og hørt om vaporizer?
Ja, men jeg veier det opp mot det positive og siden jeg aldri røyker tobakk hverken aktivt eller passivt synes jeg det er greit. Jeg sjekker lungekapasiteten jevnlig hos legen pga astmaen, og jeg har gått fra en lungekapasitet på 35% til 82% ETTER jeg begynte å røyke. Slå DEN du! Jeg har en liten vape (husker ikke navnet i farta) men bruker den sjelden. Lager enten joints eller kjører bong. Bare skattepengene mine kommer skal jeg kjøpe meg en Volcano; vapens konge.

Og, vet familien din det? Hva syntes de?
Mann, sønn og søster vet og de synes det er helt greit.

Så litt av videoen igjen... fått litt freak-vokabular og? buste, hooke av kompis, trekk av den halve jointen osv..
Hehehe ja, ble først klar over det da jeg så filmen. orklaringen må vel være at jeg er endel sammen med ungdom. Fjortiswannabe vettu

Hvordan var synet ditt på cannabis før du leste deg opp?
Før jeg begynte å røyke sjøl kjente jeg ingen som røyka. Jeg har alltid hatt et positivt syn på det. Jeg drikker meg ytterst sjelden full og har alltid tenkt at rusen på cannabis må være sunnere enn alkorus. Har jo aldri hørt om noen som har banka opp kona og vært rabiat av cannabisrus.

Sitat av SayNoMore Vis innlegg
Stå på Ingun.
Fint at du står frem da noen må det for å få igang diskusjonen.
Du har jo ikke noe å tape bortsett fra livet ditt !
Vis hele sitatet...
Takk!! Du har helt rett.