View Single Post
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Tar man en bachelor i hva som helst er man iallefall sikret 500k+ i året.
Vis hele sitatet...
Hvor i all verden har du det fra? Stemmer overhode ikke. Jeg har bachelor og vel så det, aldri tjent over 500K. Det har jo med hva du tar bachelor i, og hvordan etterspørselen er i sektoren. Å ikke minst hvor mye annsiennitet du har. Men mange har jo ikke tid å "vente" 16 år før de har så mye asiennitet til at de kan ha en annstendig lønn. Høre ut som du kun har jobbet i IT bransjen.
Vet ikke om du fikk med deg at TS var på en attførings-ordning også. Syns forøvrig du kunne holde deg for god for å rakke TS enda lengre ned i gjørma, kom heller med konstruktive tips til hva som kan hjelpe hvis du har

Sitat av Lilleoslo Vis innlegg
Selv har jeg 870 000,- som grunnlønn som statsansatt. 7,5 times arbeidsdag inkludert lunsj og betalt overtid. Fagbrev og bachelor som utdannelse.
.
Vis hele sitatet...
Det er jo statsansatt man burde "bli" her i Norge. Min erfaring er at lønningene er altfor høy generelt i statlige organisasjoner (er vel bare veileder i NAV som kanskje ligger litt lavere?). Forsvaret, forsvarsbygg etc. Der tjener resepsjonister godt over 600 med litt ansiennitet (som jeg antar står bra i kontrast til feks. alle hotell resepsjonister rundt omkring som attpåtil har kvelds-og helgejobbing).

Kan jeg spørre hvor du jobber og hvilken utdanning du har?
Sist endret av mainmike; 21. mars 2024 kl. 08:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.