View Single Post
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
266
Jeg har tatt mye forskjellig, og må si. Det som gir meg de sterkeste hallusinasjonene er MDMA :P
Hallisene på syre og sopp. Er som folk beskriver over, mønstere og ting "puster".

Men på MDMA tar det ofte helt av.

Kan kort beskrives slik (får ikke halliser av kun 1 dropp):

2 droppere: Folk har på seg diverse briller, hodeplagg og skjegg.
3 droppere: Nå begynner jeg å se mønstere på veggen, ofte ser jeg tall på alle veggene(som filmen 23), ofte i fargen rød.
4-5 droppere: Nå tar det av. Jeg har sett skikkelig tippoldemor stå å rave på dansegulvet. Sett masse rare vesener, kompiser blir morphet til andre personer. Objekter i rommet blir til mennesker og vesener. Osv.

Den mest ubehagelige hallisen må ha vært da en kompis lente seg over meg da jeg styrte musikken. Da han ut som en skikkelig torpedo-pakistaner i trynet. Da skvatt jeg noe jævlig.
Når brillene og hattene dukker opp, da vet jeg at jeg er på tur og synes det bare er gøy. Når jeg får kraftige halliser på MDMA, blir de mer slitsomme og får meg til å skvette(ofte).

Kort forklart synes jeg halliser på syre/sopp er interessante, men på MDMA blir det ofte plagsomt i lengden. Det skal sies at jeg alltid røyker weed på emma tur.