View Single Post
Har røyka jevnt i rundt ett år nå, og er vel kun en badtripp som sitter ganske godt i minnet enda.

Jeg og to andre i klassen hadde et skoleprosjekt, så vi skulle være hos han ene hele dagen. Mens vi ventet på at sistemann skulle komme, delte jeg og en kompis en mornings som i følge han skulle være noe ganske potente saker.

Etter rundt 5 minutter begynte jeg å føle meg rimelig borte, og ting ble fort lættis. Sisteman dukket opp, og de to begynte å mekke heftig frokost. Mens jeg ventet kom fikk jeg munchies, så jeg begynte å grave gjennom hele kjøkkenet etter mat. Spiste en god del kjeks, brødskiver og noe annet, uten at jeg ble noe mindre sulten.

Etter ca 1 time, begynte det å bli verre. Jeg merket at jeg ble ganske "tung" og kvalm, så jeg gikk på badet å gjorde meg klar for å kaste opp. I stedet la jeg meg ned på gulvet og ble liggende der. Jeg lå der med øynene åpne, men sinnet mitt dro et helt annet sted. Fikk en blanding av sinnsykt noia, ikke skjønne noenting, og håpet bare at det hele var et mareritt.

I en scene fra Spiderman 3 står han oppe i klokketårnet og prøver å dra av seg det sorte som har kommet på drakten hans. Jeg opplevde det samme inni hodet der jeg lå på gulvet, jeg prøvde desperat å dra av meg "bad trippen" fra kroppen og slippe unna. Veldig guffen følelse, og typisk sånn man kan oppleve i mareritt osv.

Da det begynte å bedre seg, reiste jeg meg ukontrollert opp. Føltes akkurat som om jeg spectated meg selv (hehe, cod-uttrykk), og at det ikke var jeg som kontrollert meg selv. På dette tidspunktet hadde jeg nok ligget på badet i nærmere 1 time, mens de to andre fortsatt var i etasjen over og holdte på med sitt. Jeg visste at det var rimelig borte selv, og at de kanskje ikke tenkte på at jeg hadde vært på toalettet i 1 time, men fikk allikevel supernoia for hva de skulle tenke om meg, hvor teit jeg er som ikke takler rusen osv.

Jeg spydde utover store deler av badet, og brukte vel opp to doruller på å tørke opp alt. Tok også fram alle mulig kremer/oljer/shampoflasker til å få bort lukten på badet. Deretter gikk jeg opp til de andre og la meg på sofaen der, hvertfall sånn at de vet hvor jeg er og ikke tror jeg har stukket av.

Etter kanskje en ny time var jeg tilbake i denne verdenen og rusen var så og si borte. Etter den episoden satt jeg igjen med en marerittfølelse og massiv noia for å miste helt kontroll over egen kropp og styring. Jeg har heldigvis aldri opplevd dette senere, og har frem til i dag kun positive erfaringer med cannabis.

Tråden handler jo egentlig om positive erfaringer, men ville allikevel få fortalt dette. Folk flest her har jo uansett fortalt om turene som ikke gikk så bra.