View Single Post
The Wannabe Adult
303
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jo, du kan tro du er voksen i hodet men 13-14 år er BARN, fra et juridisk og et mentalt ståsted. Du har knapt livserfaring og du skal fortelle oss hvordan ting er?

Jeg har prøvd mitt beste å la alderen din være utenfor diskusjonen, vi har hatt flere unge her inne, du er langt i fra den første 14-åringen jeg har pratet med her. Forskjellen dog, mellom deg og de andre er at ingen av de proklamerte i alle trådene de startet at de var 14. Og ingen av de oppførte seg som verdensmestre i temaene de diskuterer.
De har faktisk vært imponerende smarte flere ganger og, men du faller dessverre ikke i den kategorien.
Vis hele sitatet...
Jeg lurer på hvor du har fått den infoen din fra

Jeg har startet 19 tråder i min tid på dette forumet
Deriblant 3 av dem nevnte jeg alderen min
2 av dem var alder veldig relevant
Og den siste var mer for å gjøre det enklere å svare

Den første tråden som jeg nevnte alder i publiserte jeg 13 november
Kontoen min ble laget i slutten av August
Så nei
Jeg har ikke nevnt alder i "hver eneste tråd"

Det er også rimelig interessant at du sier at jeg rett og slett ikke er så smart
Og det kan sikkert være sant det
Men forskjellen mellom meg og deg er at jeg er klar over at jeg ikke er noe mer spesiell enn alle andre
For meg virker det som om du ikke har den egenskapen
Jeg kan være påståelig men det er på grunn av engasjement, noe dere Moderatorer burde være glad for med tanke på at dette er et diskusjons forum og ikke et Chat GPT forum
Og for Guds skyld, i andre diskusjoner, vær så snill å unngå putte ord i munnen på folk
Bare Fordi du mener at jeg kan mye, så betyr ikke det at jeg tror at jeg kan alt

Senest for 20 min siden spurte jeg et spm som inearthdx svarte vennlig tilbake på
For å lære
For å dele kunnskap
Sist endret av 1Rapper; 4 uker siden kl. 20:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.