View Single Post
The Wannabe Adult
303
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Unnskyld meg men hva?

Katteører, kaninører etc har eksistert som kostymer for barn ganske lenge, at du er mer farget av playboy og andre fetisher er DIN sak som du helst holder for deg selv og andre samtykkende voksne.
Barn er uskyldige og man trenger ikke plage de med hva de kan og ikke kan ha på seg under lek. La de få ha en uskyldig barndom uten slike voksne påvirkninger.

Som forelder så er man borti mange små rare situasjoner med barn, de er ikke seksuelle, for barn vet ikke hva sex er for noe enda, eller har et veldig teoretisk forhold til det. Som voksen vet man forskjellen og derfor er det vår oppgave å separere disse.

Du er i en del av livet som er ganske langt fra slikt ansvar, du har intet pålegg for å påstå ting så bastant du gjør her. Så ta det fra en voksen: Slike syn bør du legge fra deg.



Kanskje det er en smule uvanlig, men at cosplaying og slikt har blitt mer mainstream er vel nesten ikke å unngå i dagens mediebilde. Hvorfor er det feil at unge jenter kler seg ut? Med mindre du legger seksuelle konnotasjoner i "Furry" begrepet da, noe det ikke trenger å være.

Men jo, folk kler seg ut, hvorfor trenger man ikke legge mye i, folk har frihet til å gjøre ganske mye innenfor lovens rammer.
Vis hele sitatet...

13 åringer er ikke "barn" og de er fullstendig klar over hva de gjør og hva som er seksuelt eller ikke
Faktisk så vil jeg argumentere med at de er mer i stand til å skille mellom seksuelt og ikke seksuelt i temaer som dette på grunn av nye trender og nye syn på ting
Alderen min er visst noe som er veldig viktig å dra opp i diskusjonene konstant
Det er ikke bare en gang men i flere diskusjoner
Det er greit nok at det blir nevnt i temaer der jeg kanskje ikke ville hatt like mye erfaring som alle andre som feks "hvordan kjøpe alkohol" men i dette temaet er alder veldig lite relevant

En annen ting er at jeg ser at det er ekstremt mange som sier at "du seksualiserer de stakkars barna" noe som ikke er sant i det hele tatt
Og grunnen til at jeg tror det er mange som sier nettopp det og sier at det er bare et kostyme som er helt vanlig å gå med tenker jeg nok er fordi dere sannsynligvis har døtre som har gått med det
Men altså er ungen 6 år og har funnet et catwoman kostyme så for all del, la det barnet gå med det, det er ingen som tenker noe seksuelt da
Men er ungen 13 så er det noe helt annet
Hvis du tenker at det er upassende da
Så er du helt OK
Men hadde du syntes det hadde virket seksuelt hvis det var en 6 åring så bør du kanskje tenke over hva du nettop tenkte

Sitat av robhol Vis innlegg
Hvis noen mener IV-knarkere er stilt over uskyldig cosplay, vil jeg gjette på at det er fordi de er IV-knarker selv.
Vis hele sitatet...
Hva er IV knark om jeg tør å spørre
Sist endret av 1Rapper; 4 uker siden kl. 19:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.