View Single Post
Sitat av Sil3nt Vis innlegg
Problemet er at de får timesbetalt og vi legger ofte merke til at ikke alle gjør det de skal. Så derfor vil vi kunne overvåke dem. Vi har gjort slik før med et synelig program og de har fått beskjed om at de ble overvåket. Vi har mangen studenter som er flink med data og de klarte ofte og sperre for programmet eller fjerne det, derfor vil jeg at det ikke skal være synelig. Vi er usikker på hvem som laster ned spill og annet på PCene og vil derfor kunne sitte på kontoret og se at de som skal jobbe jobber. Både hjemme og på jobb. Ellers må vi fjerne muligheten til å jobbe hjemmefra. Hvis ingen vil hjelpe meg med et skjult program, kan det godt være et synelig ett. Så lenge vi klarer å koble oss til dem når de ikke er på jobb.
Vis hele sitatet...
Da har vi en fin ting som heter brannmur, DNS-server og hvis de ikke får spille kabal, så er det vel bare å slette sol.exe? Jeg anbefaler forresten MicroXP da slipper man unna mye tull på maskinen.

Men husk at mye a dynamikken i en ansatt ligger i dens frihet.

Sitat av VegBerg Vis innlegg
Eller så kan du jo prøve å tweake LogMeIn litt.
[COLOR="Red"]OVERVÅKING UTEN VIDERE AVTALE MED ANSATTE ELLER I SAMARBEID MED POLITI ER ULOVLIG[/COLOR]
Vis hele sitatet...
LogMeIn er uansett spyware, har hørt om flere som har brukt gratisversjonen og fått beskjed om at deres bruk ikke kvalifiserer til fri bruk.
Sist endret av fxxked; 25. august 2010 kl. 21:16.