View Single Post
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Jeg har nå vært gjennom 5 dager uten søvn (ufrivillig). Jeg ser nå at jeg i løpet av de dagene har hatt en moderat psykose helt siden dag nummer 3 som i verste fall ville videreutviklet seg og til slutt endt med at jeg hadde skadet eller drept noen fordi jeg hadde trodd de ønsket å torturere eller drepe meg på en smertefull måte (hadde bla. Vrangforestillinger om at noen ønsket å kutte av meg lemmene og la meg bli spist av ulver mens jeg fortsatt var i live).

Siden jeg er livredd for den type barbariske og sterke smerter, så hadde jeg gledelig begått mange drap dersom valget var mellom dette eller å drepe 20 personer. Så sant jeg ikke hadde hatt mulighet til å begå selvmord på en relativ smertefri måte.

For 2 dager siden tok jeg 200 mg Seroquel, Rundt 20 mg med Melatonin, 5 mg Imovane og 5 mg med Apodorm. Null søvn. Fikk først sove igår når jeg økte til 600-700 mg Seroquel, 5 mg Imovane og Melatonin.

Noen ideer til sterkere medisiner enn Apodorm jeg kan be legen om å skrive ut, som jeg kan bruke når Apodorm ikke gjør jobben sin?

Er det noen som helst mulighet for å få skrevet ut Midazolam eller Rohypnol? Så vidt jeg vet er svaret nei, men spør allikevel.
Kan man få noe av dette visst man blir innlagt?
Vis hele sitatet...
Hvis du får rundt i grensepsykose og tenker at du lett kunne drept 20 folk pga vrangforestillinger er en tur til legevakta det eneste rette. Trenger ikke en ny pil og bue mann løpende rundt.