Tråd: www.abort.no
View Single Post
Sitat av Feffy
Så du antyder altså at fordi at disse kvinnene sier det, er det absolutt ingen sjanse for at det ikke er sant?
Vis hele sitatet...
å fy faen så jævli vanskelig du er da.... hør her, hvorfor skal vi tror at noe er sant her på forumet? At (sett inn navn på et program) ikke er et virus bare pga folk her sier at de har hatt det selv og programmet gjorde sånt og sånt med pcen og dermed oppførte seg som et virus?Da er det ikke et virus fordi det bare var noens personlige erfaring??

Skal man ikke tro på personlig erfaring? Hva faen er vitsen med forum hvor man kan dele meninger om man ikke skal få PERSONLIG erfaring som svar? Skjønner du hva jeg mener?

Jeg har ingen anelse om bildene er ekte nei og de kan godt være ekte, men de har ikke noe med SELVBESTEMT ABORT å gjøre. pga jeg har aldri abortert bort et foster, jeg har aldri sett et abortert foster pga jeg jobber ikke med det, og jeg har heller aldri opplevd at barnet jeg bærte døde sent i svangerskapet!

Men kvinnene på det andre forumet HAR OPPLEVD DETTE SELV og jeg syns derfor vi skal ta deres mening svært alvorlig, siden de kan se på det eldste barnet der og si at den ungen er for gammel til å ha kommet ut med abort, den er dødfødt sendt i svangerskapet. Og da har ingen den ungen noe med selvbestemt abort å gjøre. Fostrene som blir abortert bort ser ikke sånn ut, de er ikke så menneskelige og de er ikke så utviklet. Det ermitt poeng, jeg vet ikke, men de med erfaring vet.

Neste gang du påstår noen her på forumet skal jeg da la være og tro på deg pga jeg ikke har opplevd dette selv? Skal jeg ikke tro på din personlige erfaring?