View Single Post
Canabis er ikke positivt. Det er hjerneskadende. Alkohol er heller ikke positivt.
Du vet, det mindre av to onder er ikke et gode.

Ja, jeg tror nok dette med holdninger til Canabis varierer fra område til område, men tviler på at det er så voldsomt. Kall meg naiv? Dude, jeg har prøvd weed tre ganger, og spurt voldsomt mange av vennene mine. Veldig få som vil. Og da mener jeg at jeg har spurt kanskje 130 stk for å få tak i 8 som ville være med på det.


Sitat av Hegepuppemasør Vis innlegg
Jeez, jeg er 16 jeg og, men ser innlegget ditt som utrolig naivt. Få deg litt livserfaring og et litt mer åpent sinn for hvordan samfunnet egentlig er før du uttaler deg. Bare fordi dine venner ikke drikker/røyker ganja så betyr det ikke at alle ungdommer er slik.
Vis hele sitatet...
Intelligent, much?
SELVFØLGELIG er det folk som gjør det men de er i et mindretall. Du er seksten også? Så hva får deg til å tro at du har mer livserfaring enn meg? Jeg sier ikke at all ungdommer er anti-weed men majoriteten av ungdom bruker det faktisk ikke! Mer åpent sinn for hvordan samfunnet egentlig er? Virker på meg som om det er du som ser på Judge Report -.-