View Single Post
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
jeg føler en sterk kvalme når folk faktis skylder på den norske stat når det gjelder overfallsvoldtek, og at det er den norske stats egne systemer sin problem og ikke folket i seg selv sit problem. Da spør jeg, har ikke folk fra utlandet eget vett? hvis det ligger i kulturen at man helt greit og akseptert blant kulturens normer og lover kan voldta mennesker uten noen konsekvenser mener jeg at disse menneskene er urmennesker og bør holdes ute av våre dagens samfunn. Hvis disse menneskene fremdeles har denne tankegangen om at det er greit å voldta kvinnemennesker som kler seg i strid mot deres religion bør disse individene sender på nazi liknende konsentrasjonsleire snarest. Disse menneskene kan man IKKE ha i samfunnet, de fortjener det enkelt og greit ikke, de som taler meg i mot er maktsyke stalinister
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke sett intervjuer eller lest utsagn fra de voldtektsmennene som er tatt om at de gjorde det av religiøse grunner men det er mulig du har det. Jeg har derimot hørt om voldtektsmenn, norsk og ikke-norske, som voldtar kjærestene sine for å straffe dem og for å "sette dem på plass".

Forøvrig er jeg både en maktsyk stalinist (i hvertfall en kjempeskummel SOSSIALIST!) og samtidig enig i at menn som voldtar er undermennesker og svin som burde settes i fengsel.

Sitat av Whynot(faan...) Vis innlegg
Ser ut som du er litt rusa, men ok:
Hvis det er staten som slipper disse menneskene inn så er det vel statens skyld at vi har dem rundt her
Vis hele sitatet...
Ja ,det er "statens" skyld at en promille av de som kommer til Norge ender opp som voldtektsmenn.
Sist endret av DonTomaso; 30. oktober 2011 kl. 02:47.