View Single Post
Trådstarter
313
Greia er at jeg er absolutt ikke ny til trening, har trent styrke nå i en 10års periode, med fokus på å en dag konkurrere i fitness nå i rundt 4 år. Jeg gikk på en mental knekk for noen år siden, og siden den gang har jeg ikke kommet meg helt tilbake der jeg var. Har til og med vært på anabole tidligere. Er ikke slik at jeg ikke trener hardt eller bra for det gjør jeg, har bra strukturert treningsplan og trener omtrent til jeg kaster opp. Problemet tror jeg mer er det at jeg spiser ikke nok i forhold til hvor hardt jeg trener. Jeg husker omtrent hvor mye jeg spiste når jeg satsa, rundt 3000 kalorier om dagen, basert på hva jeg husker av hvor mye kalorier det er i maten jeg spiser nå anslår jeg at jeg sikkert spiser rundt 2500 minst, Er 170 høy og 68 kg. Er både shredda og ganske muskuløs av meg sammenligna med hvor høy jeg er, er ganske kort og kompakt. er ikke den sværeste fyren på gymmet i det hele tatt, men jeg ser ikke ut som jeg er bare 68 kg. Men, jeg skal begynne å telle, tror jeg må det. Har ikke lyst til å dirtybulke, det skjer ikke. vil holde meg relativt lean hvertfall nå mot sommern, aldri hatt så synlige abs før så er happy med det. Tenker jeg spiser typ 500 kalorier mer enn jeg gjør nå fremover mot sommern, for å ta en skikkelig bulk etter hvor jeg kan legge på meg en del fett også. Aldri hatt noe problem med å gå ned i vekt så det er ikke noe stress.