View Single Post
Sitat av Frufsa Vis innlegg
, enten grunnet mangel på oppdatering,
Vis hele sitatet...
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Hadde en htc Desire S, MINST 3 oppdateringer i uken var vanlig, også kommer det oppdateringer til apps i tillegg til dette (virket som samtlige av appsene mine fikk 2-3 oppdateringer HVER dag)
Vis hele sitatet...
Først klager du på manglende oppdateringer, så klager du på for mange oppdateringer...

Ellers, de aller fleste apper blir kanskje oppdatert et par ganger i måneden, langt i fra hver dag.

Sitat av Frufsa Vis innlegg
2-3t skjermbruk mye? jeg har rundt 4t tale OG 3-4t skjermbruk hver dag, og jeg synets ikke dette er spesielt mye bruk.
Vis hele sitatet...
Nei, 2-3t skjermbruk er ikke veldig mye, men jeg spiller litt krevende spill som GTA, Need For Speed og slikt en del, noe som krever mye batteri. Hvis jeg surfer, skriver meldinger, o.l så holder den 5-6 timer med kontinuerlig bruk...

Sitat av Frufsa Vis innlegg
Hadde en htc Desire S, systemcrash var også vanlig på telefonen min, prøvde å formatere den flere ganger i håp om at den skulle bli mer stabil..
Vis hele sitatet...
HTC Desire S er ikke akkurat det jeg vil kalle en "god" Android-mobil. Den har en stakkars single-core prosessor, og jeg kan ærlig innrømme at en helst bør ha en dual-core for å drive Android skikkelig. Ellers har de nyere Android-versjonene (4.0+) blitt mye mere "smooth".

Hadde du for eksempel kjøpt deg en Samsung Galaxy S2 som kom ut en måned etter HTC Desire S, og kostet rundt en 1000-lapp mer så hadde du hatt en telefon som er milevis bedre enn dagens iPhone 5.
Sist endret av Intet_Inside; 11. desember 2012 kl. 22:12.