View Single Post
Denne sopp typen er sterkere enn cubensis! Ihvertfall ifølge en dose kalkulator som har vist seg å være ganske nøyaktig for meg når jeg har brukt den til å finne tilsvarende doser med flein og cubensis. https://www.shroomery.org/6257/Magic...age-Calculator

Stemmer dette så er ca 1g med denne soppen en fullblown tripp på linje med 2 - 2.5g cubensis. Det er ikke en utrolig stor dose, men det er en solid dose, ihvertfall for en nybegynner.

Sitat av toast26 Vis innlegg
Skjønner at man skal være forsiktig med hva man skriver, men samtidig tenker jeg det er viktig med tips og ikke bare moralpreken
Vis hele sitatet...
Det syns jeg du har helt rett i! Det er greit med en liten moralpreken eller ihvertfall en advarsel, men blir det for mye sånt så virker det mot sin hensikt. Skulle vi gjort sånn som feks @CannaLars nevner ang å sjekke opp folk før man kommer med innspill, så risikerer vi at de folka som muligens trenger skadereduksjon mest ikke får det og at de kanskje bare hopper ut i drugs med større risiko på egenhånd.

Så lenge informasjonen en deler er riktig så er det greit tenker jeg. Tenker det er det beste for den det gjelder. Da har ihvertfall vedkommende riktig fakta og har de største sjansene for å ta de mer riktige valgene.
Sist endret av Alge; 4. august 2023 kl. 05:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.