View Single Post
Flott McLovin! Har selv prøvd å recorde "Alt jeg trenger" med Oslo Ess men det er faktisk en litt vanskelig sang å synge, for man er nødt å ha kraft i stemmen hele tiden hvis det skal høres bra ut. Ikke en sang for personer med pusestemmer. Om jeg skal gi kritikk, er det vel kanskje feil sang å synge for det første i tillegg til at du vokalmessig mangler litt teknikk. Men øvelse gjør mester! Skal man bli god å synge, bør man helst begynne å synge før man når puberteten. Skjønte fort at det var litt sent å begynne som 20-åring i synge, men etter 1 år med synging og spilling på ettermiddagene har man utviklet et litt større stemmeregister, så øving gir resultater, selv om man ikke har noe superstemme fra før av. Når det er sagt synes jeg lydkvaliteten på micen din er godt over middels bra! Veldig klar lyd!

Foreløbig har jeg selv bare headset-microfonen, og den lager en slags skurr i bakrunnen hele tiden så lyden blir svært dårlig. Skal likevell prøve å få lastet noe opp selv snart.

Men kunne trengt et annet program enn Pryme og Windows sin Lydinnspilling. (siden den stopper å recorde etter en viss tid) Hvis noen vet om et bra innspillingsprogram, så rop ut!