View Single Post
Jeg sier kjør på man! 125ug er en fin dose. Og det er aldeles ikke noe grunn til å være redd for å trippe alene, det er mye mer givende i følge mine erfaringer
uansett hva du ender opp med å gjøre, så gjør det med gode hensikter og ta vare på deg selv. peace

edit: 125ug kan være en bra dose med mye visuelt og mye inni hodet ditt. Det er rett og slett ikke mulig for oss å forutsi hvordan trippen din kommer til å bli eller hva du kommer til å se. Jeg har tatt 200ug der jeg har hatt det helt topp med masse visuelt og har tatt andre lapper der det har vært nesten ikke noe visuelt, bare en helt forjævlig mind trip med forvirrelse o.l. Tok også nylig 110ug der jeg ble mindblown av hvor intenst det var og hvor mye visuelt det var. Typ at jeg levde i en 2 dimensjonal verden, jeg kunne verken se forskjellen fra høyre, venstre, opp og ned.

Du må nesten bare oppleve det selv, det kan være skremmende, men det er også det du lærer av.

Tok 110ug med en kompis av meg som har vært veldig ignorant når jeg har prata med han om psykedelisk. Han har sagt at "jeg må roe ned, neste steg er heroin, dere doper dere så sykt" osv. Til min overraskelse gikk han faktisk med på å trippe på syre etter vi forklarte han litt mer om det. Hele den kvelden hørte jeg ikke så mye fra han, men jeg kunne se på han, i øynene hans og på hele han at det gikk noe opp for han. Han så for første gang i livet sitt på 20 år, hvor liten han faktisk er i verden. Hvor stor verden er, og hvor mye respekt som ligger i å trippe på et rusmiddel som syre. Det var fantastisk å se en person som han gå fra å være litt vanskelig å ha med å gjøre til å bli mye mer ydmyk til omgivelsene sine!

Nå ble det langt, men det jeg prøver å si er at det er helt fantastisk, men forbered deg på at det ikke er mulig å forberede seg på hva du vil oppleve, men ta alt til deg med et åpent sinn også skal det gå kjempe bra
Sist endret av roundpotato; 27. januar 2016 kl. 09:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.