View Single Post
Jævlig kjipt! Dragostea min tjei sier jeg bare:P Har du hørt om psykologisk krigføring?:P send en liten mail til typen så forteller du han at du er ekspert på pc og sånn skit, så sier du at du har sporet opp ip og alt annet betydelig OG ubetydelig (som han forhåpentligvis ikke skjønner en dritt av) så sier du at du har meldt han til Norske politiet og at Interpol er på søking etter han, han blir jo selvfølgelig redd for man vet jo aldri. jeg sjekka opp ip adressa og sånt da(som jeg ser du har gjort og nå:P ) så skriver du at dere vet hvor hans Location er og at han kan bare vente og se hva som skjer hvis ikke han svarer på mailen din, og hvis typen er pinglete nok til å drive med nettsvindel så kan jeg tenke meg at han ikke blir så glad, og sånne typer er skvetne! iallfall hadde vært fett å fått tak i fyren!

IP address [?]: 89.41.172.100 Copy [Whois]
IP address country: ip address flag Romania
IP address state: Olt
IP address city: Dragasani

Hello mr XXXXX I have been to the Norwegian authoroties and they have contacted Interpol and interpol has contacted your local police station VALCEA COUNTY POLICE, in case you didn't know i am what they call a NERD, a computer nerd! and i have great knowledge!! Interpol traced you back to your hometown and you should be wery carefull where you go and what you do in the next week! I have contacted your internet manager and they will block your IP adress and any of your other ip adresses that you will use! If you don't want me to press charges it would be in your favor to send back my money! And i will notify the police! Police Sub-inspector S. D will Notify you. Let me get my money back and we will both go our ways!
Sinceraly your XXXXXXXX

:P hva sier du til det? bare noe jeg kom på i farta:P bare å kødde med skrive feila folkens:P

Alle navn og politistajon og shit stemmer:P sjekke stedet i Romania!