View Single Post
nå kan jeg ikke finne artikkelen, men slik jeg husker det så ble det avgjort at det skulle være opp til hver "kommune" å bestemme dette selv frem til 2014, noe som gjør at amsterdam vil velge å la ting forbli som de er frem til da i det minste.

dette med sopp/trøffler. sopp er blitt forbudt, trøffler er fortsatt tiltatt. dette er fordi loven spesifik forbyr hallusinogene sopper som vokser OVER jorden, og ikke under slik trøffler gjør.
Det er derfor fullt mulig å trippe på "sopp" (les: trøffler) i amsterdam den dag i dag. mange vet ikke forskjellen og kommer hjem med en historie om at de har spist sopp når de egentlig har spist trøffler.


det jeg lurer mest på om dagen er hvordan i huleste de tror de skal klare å holde all cannabis på 15% eller lavere.
hvor mange kontrollører skal de ansette, og hvor mange labs skal de opprette for å undersøke samples av hver høst som blir levert til hver eneste coffeshop over hele amsterdam. vi snakker da om et enoooormt antall samples som skal testes, kontinuerlig. set det som lite trolig at dette vil bli praktisk mulig uten så høye utgifter at det uansett vil bli skrinlagt av økonomisk grunner.