Tråd: Tramadol
View Single Post
Sitat av Cherie Vis innlegg
Max døgndose paracet er 1 gr for vanlige folk uten lever feil eller noe slikt, 3 gr er overdose menmen, din kropp og lever så. Uff leste om ei som fikk steven johns syndrome av ibuprofen i hjemmet på nattevakt i natt, forferdelig.



Legen mener toleranse på smerte ikke på euforien du kan få. Rus effekt vil forsvinne, men den vil virke like bra som smertelindring kanskje. Men det tror jeg ikke helt på... Tror man får toleranse på det meste og må øke til slutt uansett.
Vis hele sitatet...
puff toleranse for smertelindring og øker drastisk... vett dette for eg tar max dose selv, sluttet og virke godt for lenge sida tar dem mest for og ungå abstinenser nå. For over 2 år siden tok eg tramadol for første gang, først 100x50mg (kapsler) pakken så var ka en rus borte og rundt 2 månder etter begynte eg me tragametic od 300mg. Ikke kødd rundt og prøve få dette av legen for rusen dette er eit farlig avhenighets skapende dritt. Er du så dum som eg var og dropper 10-15 kapseler til dagen kan det hende du ikke overlever.


edit.
Sitat av Balooo Vis innlegg
"Hangover" du snakker om her dreier seg om abstinenzsymptomer og forsvinner bare etter du har tatt Tramadol igjen.
Prøv å ikke ta Tramadol på 1-2 dager når du har en slik "hangover" på morgen. Ikke ta noe som helst Tramadol.
Bare vent, da får du deg en ekkel overraskelse.

Etter det eksperimentet kommer du til å være glad for at det bare er "hangover" du sliter med på morgenen
Vis hele sitatet...
Feil visst du trapper opp for fort(skal faktisk gjeres sent rundt 25mg x2 dagen etc) før du hangover som faen det føles som hode ditt er fylt med vann og kvar gang du beveger deg får du vondt+du er sløv som barre det. Dette hender de fleste siden leger generelt trur dette ikke skjer. (Samme greie med morfin preparater <og av erfaring)
Sist endret av PDCNS; 28. november 2011 kl. 01:36.