View Single Post
Trådstarter
7
Hei.
Jeg tenker ikke at jeg maser mye. Jeg får som oftest beskjed om at jeg er veldig forsiktig og stille av meg.
Jeg har også bare sendt to e-konsultasjoner og har hatt han som fastlege i 4 år, i tillegg til det kanskje 4-5 forespørsler om reseptfornyelse.

Han har ikke svart noe som helst, heller ikke at han ikke vet eller ikke har tid til å svare.

Jeg har nok litt mer helseproblemer enn gjennomsnittet på min alder fordi jeg har flere kroniske somatiske og psykiske sykdommer, dessverre. Det medfører også litt økt risiko for mer akutte/semi-akutte hendelser, tenker jeg.

Fastlegen min var også veldig flink før ifjor når de byttet sekretær og begynte å bruke helsenorge. Han pleide å svare samme dag på forespørsler. Derfor er det bare enda mer merkelig.

Første gang jeg fikk han som fastlege så trakk han tilbake alle reseptene han skrev, men sendte samtidig en melding om at det var fordi han ikke enda hadde journal og at han aktiviterte de igjen når han fikk journal.

Nå sier han ingenting om hvorfor resepter har blitt borte.

Jaja, jeg tror at jeg bare slutter å lure på hvorfor nå, og heller bare spør han direkte og eventuelt bytter fastlege om det fortsetter å være et problem.