View Single Post
Jeg er overhodet ikke noen rasist, men det er ikke til å feie under teppet at innvandring fører mange problemet med seg, har samme bekymring som trådstarter.

Og jeg snakker ikke om alle land heller. Et annet mønster man også til slutt merker, er hvor stor forskjell det er på folkene som kommer hit. Det er såklart forskjell på hvert enkelt menneske, men man kan satse gode penger på at du kan si mye om en innvandrer utifra hvilket land h*n kommer fra.

Eksempel: Folk som kommer fra Uganda, Chile, Vietnam, Polen, Tyskland osv er som regel takknemmelige, fredelige, ydmyke og varme mennesker. Disse er som regel også alltid katolikker.

På den annen side, har du noen gang møtt en somalier som du synes var et tvers igjennom godt menneske? Eneste jeg kan tenke meg er Mo i X-Factor, men han har vokst opp uten far, så forklaringen ligger kanskje der. De fleste somaliere jeg har vært borti har vært arrogante, utakknemmelige, voldelige, truende, har islamist-holdninger, er ekstremt uhygieniske, osv. Når man leser om grov mishandling og tortur av koner i avisene, er det ofte en somalier.

Det finnes såklart unntak til alt dette! Finnes gode mennesker fra alle land. Men det er et mønster man til slutt ikke kan la være å legge merke til!