View Single Post
Sitat av flashback Vis innlegg
jeg blir ikke skremt av selve partiplanen, men argumentene de bruker. et eksempel er at de mener alkohol bør bli billigere, slik at smuglingen minskes. jeg forstår faktisk ikke hvorfor de bagatelliserer smugling. samme med fylleslåssing. istedenfor å bannlyse det at folk sloss når de har for mye innabords, så skal det bli lenger serveringstid slik at det ikke blir krangel i køen for å rekke å kjøpe en halvliter før baren stenges.

korttenkt, rett og slett.

ja, jeg er enig med deg i det siste du der sier, frp har faktisk en del gode synspunkter. men det er andre ting som trekker ned noe så ekstremt at det ikke en gang er morsomt.
Vis hele sitatet...
Visst dette er dine argumenter på hva som "trekker ned noe ekstremt", så forstår jeg egentlig ikke din ekstreme skepsis. Hva i huleste granskauen er så korttenkt med billigere sprit og lengre åpningstider? Jeg bare lurer. Jeg mener, alle mennesker som faktisk ikke er for dette, er de siste menneske jeg ønsker å treffe på polet og på byen, og de er vel forsåvidt faktisk de siste jeg treffer uansett.

Poenget er at man skal kunne velge. Man skal kunne kjøpe øl etter klokken 18 på lørdag, man burde kunne kjøpe seg noe vin i butikken, man burde kunne velge om man vil sitte å ta seg en halvliter kl 01 eller kl 05. Man knebler igjen folket med å finne på helt idiotiske regler, som alle andre enn bananer her i Norge, ler av.

Det er flaut. Rett og slett...

Men jeg ser gjerne frem mot et svar på hvorfor nettopp DU mener at JEG ikke skal kunne være lengre på byen? Hvem er du som skal bestemme over hva jeg kan gjøre å ikke gjøre? Er du over meg i samfunnet?
Sist endret av tafsern; 29. august 2009 kl. 16:17.