View Single Post
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Tfan Vis innlegg
Dere innser vel at det handler om personlig mening? Jeg synes Skyrim er best. That's it.
Vis hele sitatet...
Nei, dette handler ikke bare om personlig mening. Det at Skyrim flyter over av bugs (selv til et Bethesda-spill å være) som ødelegger spillet i så stor grad bør da virkelig ha noe å si når årets spill skal kåres? Det er ikke spesielt interessant å diskutere årets spill når ordskiftet preges av fanboykukeri og folk som kun har spilt én av titlene eller hater/elsker alt som kommer fra samlebåndet til Nintendo, og dermed konkludert med at akkurat det spillet automatisk er best.

Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Neida, Skyrim vinner hos meg. Spiller på Ps3, og opplever bugs hær å der, men bryr meg ikke, spillet er likevell sykt bra.
Vis hele sitatet...
Hvor stor er savefila di? Under 6 MB, antar jeg?

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Uhm, a link from the past er såklart det beste Zelda spillet.
Vis hele sitatet...
Du er med andre ord rundt 30 år gammel? Neida, ALttP var fantastisk i sin tid og er fremdeles et utrolig bra spill hvis man liker retrogaming.

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Ellers har jeg ikke testa Skyward Sword, har egentlig ikke hørt om det engang. At Skyrim kommer til å vinne er det nok ingen tvil om ;p
Vis hele sitatet...
Har du bodd under en stein de siste to årene, eller? Det er jo tross alt om et konsoll-Zelda, noe som ikke kommer ut mer enn hvert 4.-5. år og alltid er Nintendos største utgivelse når det først kommer. Ellers vil jeg bare si at det er litt tullete å si at du ikke har testa Skyward Sword, for å deretter konstatere i neste setning at Skyrim er best...