View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av Torpedo Vis innlegg
Virker som det er mange "småjenter" her som er veldig opptatt av at dyr skal ha det godt. Heldigvis har ikke katter det samme nervsystemet som oss så på en måte opplever de ikke like mye/samme smerte som ett menneske ville gjort.
Akkurat hvor mye skade en katt kan ta av et skudd fra luftgevær kan nok variere en heeel del. Kommer an på hvor kraftig våpenet er, hvor nærme man er katten og hva slags ammunisjon man bruker.

@senmord, ikke at jeg har hobby i å skyte katter, men viss jeg hadde skutt katten din, så kunne jeg skutt deg lenge før du hadde fått tid til å hente ditt skytevåpen.
Vis hele sitatet...
Du er rett og slett et ødelagt sub-menneske. Sannsynligvis barnevern/fosterhjem. Am I right?

Det er mer synd på deg, så ødelagt at du ikke har forståelse for andre veseners smerte, inkludert mennesker. Når du påfører noe(n) en person bryr seg om smerte er det klart de reagerer.

Om du hadde hatt en familie og jeg hadde dratt dem med ut foran huset ditt. (eller kanskje en barnevernsarbeider du bryr deg om) Og så stått der og slått de vettløs og blodig, da kanskje du hadde reagert? Folk blir knyttet til dyrene sine, de er en del av deres familie.

Jeg regner med du allerede er i systemet og får hjelp, men om du ikke gjør det, for resten av samfunnet, vær så snill, gå til en lege. Fortell han hvordan du ikke klarer å fatte at å plage andre levende vesener er galt. Fortell dem hvordan du har et behov for å uttrykke din overraskelse over at andre bryr seg på et forum for så å forsvare at noen torturerer dyr fordi du har hatt glede av det før.

Jeg er er humanist og pasifist, men noen ganger, spesielt med autister som ikke passer inn i samfunnet mener jeg det er bortkastede ressurser.

De som bare oppfører seg som folk og er grei når de selv har noe å oppnå med det, burde bare stenges inne og skjermes fra samfunnet evt. dopes ned til de ikke klarer å skade folk og dyr.