View Single Post
Da har jeg fullført første semester og er kommet godt igang med andre semester.

Tiden etter siste post fortsatte med det samme gamle gode livet, godt drikke og gode spliffer. Fikk vite at jeg kom inn i slutten av Juli og var happy med det. Tok mine "forehåndsregler" og la inn små intervaller der jeg ikke smoket overhode.
Skolestart var i midten av August, røyket dagen før. De første ukene bar preg av masse festing, derav også litt "sterk rød3"

Jeg glei greit igjennom de første mnd med gjevn røyking. Fantes sjeldent en uke uten presentasjon eller generell årvåkenhet så tok aldri sjansen på å legge puffingen helt på hylla. Ganske enkel grunn egentlig, slutter jeg brått venter det en uke uten søvn og det som medfører.
Selv med min tunge "førsteukeserfaring" tok jeg motet fatt og greip sjansen når jeg hadde den. Oktober måned var uten maryjane. Hadde lite press denne måneden, var egentlig starten på en del av oppsummeringen av første semester - så passet perfekt for en liten pause.

Så kom oppkjøring opp mot eksamener etc. Må sies at jeg var ganske spent på hvordan hukommelsen var. Planen var egentlig å drøye pausen noen uker til, men.
Teoriene satt, oppgavene satt, praksisen satt, alt var egentlig litt overveldende. Midten av november fyrte jeg opp igjen. Røyket mer eller mindre vær dag etter dette.

Kan gledelig meddele at alle eksamener er bestått og at jeg fortsetter på samme spor, enn så lenge!