View Single Post
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det eksisterer samfunn hvor barn ikke oppdras av en mor og en far. Er det barnemishandling? Hva hvis jeg og min samboer får barn, og hun dør. Jeg flytter sammen med en kompis. Må jeg miste omsorgsretten?

Hva er problemet med at to menn oppdrar et barn sammen?
Vis hele sitatet...
Dette tror jeg har rot i at det er en hel del, som nok til og med på dette forumet sier at de er helt ok med homofili, som innerst inne ser på det som galt. Og et homofilt par vil da i deres øyne framstå som et svært dårlig eksempel for barnet, og det er noe rart når mora heter Geir og faren Petter.
Personlig er jeg imot dette da jeg synes synd i barnet, om man ser litt lengre vekk enn sin egen egoisme, så tenk på hvordan den ungen vil ha det i oppveksten? Ja det finnes eksempel hvor det ikke har vært noe problem i det hele tatt, men det finnes òg grove eksempel hvor en slik unge har måttet lide ekstremt gjennom hele skolegangen sin, ikke hatt venner og blitt ekstremt mobbet hele sin barndom. Om man tror at det ikke setter merker så tar man feil.

Jeg har ikke noe intenst hat for homofile, jeg er bare ikke noe fan av det. Men det er greit at de er homofile, det er deres "valg". Jeg godtar det.
Men folk som oppfører seg på en spesiell måte reagerer jeg på, og det gjør alle andre omså de vil innrømme det eller ikke. Om det kommer en cocky kødd med grove kommentarer hele tiden og et snuskete blikk så er det mange som misliker dette, men det finnes også folk som liker dette(eksempel).
Som sagt utallige ganger før, de som oppfører seg "ghey" som en ovenfor sa blir jeg kvalm av. Gutter med slappt håndledd og "whatever" holdning er noe jeg ikke takler, for det er så anti-mann som det kan bli.