View Single Post
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Nei, kan ikke redigere posten min, nå kommer han til å si at jeg ikke kan å lese. :'(
Vis hele sitatet...
Du kan ikke lese!
Heh, neida.

Til alle kommende lesere så beklager jeg mitt smålige, temperemang. (Bak tastaturet vett)
Men om dagen kommer, da legalisering av cannabis virkelig trer frem i media, må mange her på freak klare å uttale seg mye bedre enn det som har blitt fremvist hittil.

Jeg innser at jeg er i undertall her på freak, og kanskje til og med blant den allmene publikk om flertallet overstiger meg.
Og jeg er villig til å tre frem som "pro-Legaliserer" om det går gjennom.

Men om dere en gang har noen som helst planer med å gjennomføre dette, må resten av Norge kunne se noen oppsider og nedsider.
For Cannabis er ikke bare fryd og gammen!
Som jeg nevnte tidligere har jeg venner og bekjente som har røyka siden de var 12-13, og alle disse er depresive idag, og lever via NAV.

presenter bivirkninger for overdrevent bruk, vis frem hva som kan skje om man ikke har et behersket sinn ovenfor stoffet.
Gjerne FØR Anti-Legalisererene tar det opp.
Dette gir inntrykket av at dere er reflekterte og ser saken fra flere perspektiv, pluss at dere er villig til å annse stoffet som potensielt farlig for noen av brukerene.

For hva jeg prøvde å si tidligere, Forbannet dårlig om jeg får si det selv, er at dere kan ikke si at [COLOR="Blue"]"Mennesket har retten til å velge selv".[/COLOR].
For da høres dere bare ut som noen forbanna hippier.




Kake for de jeg provoserte