View Single Post
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Oioi, vanskelig. Jeg nøyer meg med å si hva jeg syns er best akkurat nå, "best ever"-liste må tenkes litt mer igjennom.

1. Civilization 4

Regner med de fleste er kjent med denne serien. Strategispill hvor du bygger din sivilisasjon fra grunnen. Kult i SP, genialt i MP. Spiller aktivt i egen Civ4-klan stort sett hver dag.

2. Resident Evil 4

Ett av mine to gamecube-spill. Er bare lett fan av de gamle, men dette spillet er bare sinnsykt bra laget.

3. WoW. Jeje, så jeg spiller wow. Har egentlig et love/hate forhold til dette møkkaspillet. De greide å lage det kjapt, enkelt, tilgjengelig med en (om ikke så avansert) solid engine. Men de greide samtidig og fjerne all følelese av dybde og innhold. Spillet er jo i realiteten en eneste lang lvl-grind. Og hvis jeg tar en pause i en uke, så hups.. der var visst alle kompisene levlet ifra meg, så vi kan ikke spille sammen. Hva faen er oppe med det? Jeez. Det andre minuset er at det er online. Hva? Jo, du leste riktig. Makan til gjeng av språkfattige, idiotiske 14 åringer fra skandinavia og div. østblokkland skal du faenmeg lete lenge etter. Hooray for the CS generation. Håper ikke disse kidsa er framtida, for menneskehetens del. Det eneste som redder dette fra mmo-døden, er moro (om enn litt arkade-style) PvP.
Sist endret av Polar-; 26. mai 2006 kl. 17:06.