View Single Post
Sitat av Franklin Vis innlegg
Enda mer propaganda for den tilbakestående og streberske pick-up artist-kulturen, ja. Fantastisk.
Vis hele sitatet...
Denne tråden handler så mye mer en å "picke up" jenter, den handler vel heller om viktigheten av å sette seg mål, fordi med en konkret plan er det lettere å åpne dem.

Sitat av Franklin Vis innlegg
De narsissistiske og elitistiske holdningene usikre nerder får når de plutselig får et insentiv til å snakke med ei jente og ser at "hei, dette funker jo. jeg må være en slags ekspert på fitte, la meg belære alle i dette."
Vis hele sitatet...
Sitat av Franklin Vis innlegg
Det er jantementalitet å påpeke at det disse folkene gjør enten er noe som er åpenbart for alle som ferdes blant folk eller regelrett kynisk? Jeg synes det er en fryktelig usunn holdning å gå rundt å tro at man programmerer andre mennesker sosialt og slavisk følger triks man finner i en bok for å lettest mulig nedlegge kvinner med håpløse teknikker som "Halla, jeg liker laks. Se så uhøytidelig jeg tar meg selv. Det var en spesiell åpner, hva?"
Vis hele sitatet...
Nå har ikke jeg satt meg veldig inn i gaming, men sånn jeg har forstått det så er det forskjellige type gaming (Dark Side/Light Side) Hvor den ene går mer ut på å manipulere andre mennesker og bruke innøvde sjekkerepliker. Mens den andre går mer ut på å vise seg fram som det menneske man er på en "bedre" måte.

Det finnes mange spennende mennesker som kanskje aldri tørr å ta kontakt med "drømmedama" rett og slett fordi de ikke tørr, ikke for de de ikke er spennende/kjekke/årleite mennesker, men fordi de ikke tørr å "vise" seg frem. Hvis dette er noe man ønsker så ser jeg virkelig ikke problemet med det.