View Single Post
Sitat av folablakken Vis innlegg
Kan du ikke legge ut en.typisk dagsmeny eller ukesmeny for deg, så vi kan slakte ernæringsopplegget ditt?

Neida, mer at man kanskje går seg blind på matvarer og måltider og ikke minst mengde, fordi det har funket så bra før. Du er jo såpass bra trent, har så mye erfaring og kan sikkert veldig mye om ernæring allerede.

Jeg bet meg merke i en ting du skrev, nemlig at du sluttet å telle kalorier fordi du feks fikk dårlig samvittighet av å spise et kakestykke og at du fikk et ganske usunt forhold til Lifesum eller hvilket matprogram du brukte.

Dette er vel ganske vanlig å bli litt manisk når man bruker disse med mat- programmene, jeg ble i alle fall det, og fikk jævlig dårlig samvittighet hvis jeg spiste et kakestykke. Men jeg skulle NED i vekt, du skal opp i vekt og er tydeligvis opptatt av å gå opp i vekt på optimal måte, det er kanskje der skoen trykker?
Jeg tror du må bruke Lifesum eller lignende, øke kaloriinntaket ditt og kanskje tørre å spise et måltid pr dag som gjerne har masse proteiner i seg, men også har et innhold som du ikke ville valgt ellers. Kjør på en dobbel quarter pounder, pommes frites om du vil ha det. Masse proteiner, for mye fett og til og med for mye mettet fett
Bare et forslag.
Vis hele sitatet...

Sorry, jeg glemte det elementet om at du ønsket det billig
Hadde det vært meg da, så hadde jeg kjørt på med flere måltider med havregryn hver dag. Ganske mange kalorier, samt et protein-innhold på 11 gram pr 100 gram. Du sier du spiser egg, klarer du mer av det så selger vel Rema 1000 18 egg for under 40 kr.