View Single Post
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Jeg mener ikke å være nedlatende eller forståsegpåer, men har du prøvd søvnrestriksjon over et stykke tid.
Vis hele sitatet...
Har stort sett ikke fått sovet de siste 10 årene visst jeg ikke har tatt en eller annen form for sovemedisin. Enten det er Seroquel, Melatonin, Imovane, Apodorm, Zonat eller noe annet. De siste 3 årene har jeg omtrent ikke gått uten Seroquel og Imovane. I fjor ble de gradvis verre. Først var rekorden 3 dager uten søvn, så fikk jeg plutselig 4 dager uten søvn og nå nettopp fikk jeg ikke sove på 5 dager. Ser ikke helt fram til å finne ut om det blir 6 dager neste gang. Skjer sikkert en gang de neste 6 månedene.

Ved så mange dager uten søvn så blir jeg også veldig angstfull, redd og paranoid. Etterhvert psykotisk med vrangforestillinger, denne gangen også med hallusinasjoner. Siden disse alltid går ut på at noen vil torturere eller/og drepe meg så kan dette gå ille visst det blir bare verre og verre.
Sist endret av einsteindragon; 6. mars 2024 kl. 15:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.