View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av tjobo
vidarlo, sier ikke at man skal stenge ute de utenlandske som kommer til norge, men sier at de som kommer til norge får rette seg etter norsk miljø/regler/lover/tradisjoner (eller holde kjeft å ikke klage.)
Vis hele sitatet...
Ja, på lik linje med at nordmenn bør holde seg til lova, så bør jo dei også holde seg til lova. Å klage på lovverket er derimot eit av kjenneteikna på eit demokrati - frihet til å kritisere staten, uten frykt for represalier.. Å kreve sensur av ei gruppe slik vil skremme ræva av meg, og er eit vanvittig angrep på demokratiet.

Halve problemet er tabloidmedia, som skal skape overskrifter for å selge. Dei har ei unik evne til å dra fram når framandkulturelle gjer brotsverk i Noreg, mens dei i liten grad nevner alle europearar i noreg som gjer brotsverk. Sånnsett er gjerne folk frå EU langt større trussel mot vår kultur enn nokon andre...

Og kva er problemet med at folk tar med seg kulturen sin til Noreg? Fine by me. Om vi frykter påverknad så er vi rimelig naive, etter som det alltid har vore påverknad og sameksistens mellom kulturer, uten at det har ført til verdas undergang så langt.

Sitat av C.Hendrix085
Hvor har du det fra? At det var slik det utartet seg?

Jeg har ingenting imot nye kulturer i landet. Hjertlig velkommen. Jeg er ikke rasist på noen måte, men vil si at mye at det som blir tatt inn i landet av "kultur" kunne vi vært spart for. Det har landet rett og slett ikke godt av
Vis hele sitatet...
At kva utarta seg korleis...?

Det er rimelig mykje av den norske kulturen eg ser på som rimeleg forkasteleg, mellom anna kvinnesynet ein god del i Noreg har. Kanskje det ikkje er betre andre plassar, men å settje seg på sin høge hest og sei at vi veit best, og har rett er ei haldning som gjer meg kvalm! Det bør vere rom for å vere såpass audmjuk at ein er villig til å lytte til andre!