View Single Post
Jeg har blitt diagnosert med ME. For to til tre uker siden tok jeg og kompisene mine MDMA og det har gjort at jeg har følt meg bedre i etterkant. Har opplevd mindre trøtthet i både hodet og kroppen i etterkant enn hvordan det var før. Planen med å ta MDMA var fordi jeg ville ha en koselig kveld med gutta, men det har hjulpet meg mye i etterkant, faktisk psykisk og fysisk. Jeg planlegger å ta det en gang til sent i jul for å se hvordan det går. Er det noen andre her som har blitt diagnosert med ME og som har tatt MDMA for så å føle seg bedre i etterkant? Er veldig nysjerrig på hva som har hjulpet andre ME pasienter, for det hadde vert deilig å en dag få et ganske så normalt liv. Men hva regnes egentlig som et normalt liv? I tillegg så røyker jeg en del cannabis som hjelper veldig mot smertene jeg opplever i kroppen. Pluss jeg liker rusen cannabis gir. Tror det er mange illegale stoffer som lett kan utkonkurrere medisiner på apoteket ihvertfall, men alt med måte. Man må vite hva man tar å i tillegg ha i hodet at om man har en kronisk sykdom at man mest sannsynelig ikke kan drive slik selvmedisinering resten av livet. Hadde vert kult om MDMA en gang ble lovlig, vet ikke hvordan systemet ville blitt. Hadde sikkert blitt slik at det hadde blitt tatt i kontrollerte gruppetimer eller noe sånn, men om det kunne ha hjulpet en del av befolkningen så hadde jo det vert supert.
Sist endret av slappegodt; 23. november 2016 kl. 11:37.