Tråd: Badtrips
View Single Post
Plukka flein her i høst sammen med noen kamerater. Tørka soppen knuste den og pressa den inn i gelatin kapsler. fikk nesten ett gram inn i hver faktisk. men ialle fall, jeg fikk i meg 3,5 gram vet ikke helt hvor mye de andre spiste men sånn ca samme tror jeg. problemet var at det var to nyktre folk der. Første 1 1/2 timen av trippen satt jeg planta i sofaen uten å røre en finger, følesen var TERROR!, helvete var løs.. dette var et landskap jeg aldri skulle bevege meg inn i hvis jeg kom meg ut tenkte jeg. Rommet og de andre folka forsvant helt for meg.. det eneste jeg var oppmerksom på var meg selv. på ett punkt satt jeg å stirra på et hull i buksa mi i jeg aner ikke hvor lenge og trodde det var det eneste håpet i verden og at alt annet var blitt slukt av ettellerannet. Ingen av oss som hadde spist hadde sagt et ord på 1 1/2 time da jeg sa "dette tar av skal vi dra til det andre rommet?". og vi gikk ut og satte oss i gangen i en haug med klær og straks blei alt mye bedre, ting ble som det pleier å være på shrooms og vi glemte de andre som satt ute i stua. vi kava rundt og hadde lættis i kleshaugen en god stund og så gikk vi inn til de andre og lo litt av hvor teite de var.

Tror grunnen til at starten på denne trippen blei som den blei var at det var folk som ikke spiste sopp der. I tillegg satt de og spilte tony hawk på playstation med masse hardrock som var helt jævlig, uten at jeg hadde sjangs til å "kontakte" dem fra "der jeg var"(satt i samme sofa som dem) for å si fra at musikken var dårlig. Har funnet ut at det passer meg mye bedre å ligge i en komfortabel seng eller på gulvet eller hvorsomhelst egentlig så lenge det er masse puter og myke ting der og lyset ikke er for sterkt mens soppen begynner å virke. og ved å ikke ha nyktre folk til stede slipper jeg at halve turen går ut på å gruble seg inn i hue på de nyktre folka og forstå mindre og mindre av deres sprø eksistens. Når man ikke er ute i naturen og turer da, noe som jeg syns er 10 ganger så kult som å være i en leilighet.
Sist endret av Sindre; 6. desember 2003 kl. 06:18.