View Single Post
Retina Macen TS nevner i første post er super til gaming. Snakker av egen erfaring siden jeg har en slik selv (dog forrige generasjon ) og det er utrolig vakker grafikk i de fleste spill pga den overlegne skjermen.

De PC gutta som disser mac har nok ikke eid og brukt macene de hater

Men det har jeg, og jeg VEIT at det funker fjell til spill.

Sitat av Putresopp Vis innlegg
Kom med noen gode argumenter i stedet for ren svada.. Selvsagt kan du spille på Mac, det er vel alle enige i. Men du kjøper ikke en Mac for å bruke det som en gaming rigg fordi den yter rett og slett ikke like bra som en PC til samme pris (i dette tillfellet yter Mac'n TS ser på dårligere en en Win7/8 laptop til 10k) - når jeg snakker om ytelse mener jeg altså FPS i spill.

De fleste her bare informerer om at TS kan få bedre ytelse i spill til betraktelig lavere pris om han velger Windows. Men hvis TS har lyst til å ofre litt ytelse og heller få Mac med tilhørende OS så må han gjerne gjøre det
Vis hele sitatet...
svada?

Jeg spiller på retina macen min og det funker fjell... her teller nok erfaring mer enn synsing og alle som TROR ting om mac lol

ikke vær en sutrekopp, putresopp

det å sammelingne stasjonære maskiner med laptoper er igrunnen ganske dumt for å være ærlig.