View Single Post
Sitat av tommentmn Vis innlegg
var ikke snakk om jeg var noe bra arbeidstaker eller ikke, dette var spørsmål på om de har lov til det.. jeg mener en telefonsamtale der sjefen sier "ikke bry deg om å møte opp igjen" er litt i drøyeste laget.. sykedagen var det sjefen som ba meg dra hjem.. samt. den andre dagen jeg forsov meg var det pga en helvetes til migrene og 2 timer søvn.. noe jeg forsåvidt kunne ordnet legeerklæring på... kommer uansett til å droppe jobben her, men ville bare ha litt innsikt på hva arbeidsgiver har lov til.
Vis hele sitatet...
Migrene og to timer søvn? Min mor må jo være SuperMom i det tilfellet da siden du har det så fælt. Hu har vært på jobb i 10 timer med knekt hånd (hadde ikke tid til å tenke på smerter), og nå i år så jobba hu 12timersvakter i to uker med prolaps to steder i ryggen. Jeg kan vel også legge til at hu har vært i arbeid med kritisk lungebetennelse, som legene ikke oppdaget før etter at hu hadde jobba aktivt i 10 dager, noe som er farlig.

Jeg er heldigvis en frisk og rask person, men jeg har ikke samvittighet til å ligge syk hjemme fra jobb med mindre du har prøvd å kommet deg avgårde, og har blitt sendt hjem.