View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Det der høres mer ut som en sterk psykose.Det er få rusmidler som gir de effektene der.
Vis hele sitatet...
Jeg er veldig enig, har sjeldent hørt om den slags effekter på rusmidler selv om jeg har hengt på forumet her i over 5 år (med og uten bruker). Den personen jeg prata med sa at det hørtes veldig ut som om jeg var på ecstacy fordi jeg var såpass gira, og jeg syns å ha lest at ecstacy kan gi sånne effekter hvis man får en slags badtrip?

Har lest om folk her på forumet som sier at de fikk noe i drinken sin, og så sier de at de gjorde ting de vanligvis ikke ville gjort osv og de blir flama som faen av folk som sier at de bare var full. Men det faktum at jeg hadde veldig seriøse vrangforestillinger og hallusinasjoner gjør at jeg mistenker enten noe i drinken eller psykose.

Det rare er at det bare varte i 1-3 timer. Noe som jeg skulle tro er veldig unormalt for en psykose. Men jeg vet såklart ikke, jeg var smålig paranoid resten av ferien også men ingen hallusinasjoner (litt vrangforestillinger, men ikke mye). Jeg bruker aldri være paranoid heller så det var en jævla rar opplevelse.