Tråd: Hacking
View Single Post
pandizz's Avatar
Trådstarter
19
Sitat av Snufsa Vis innlegg
Pandizz:
- Koder du dine egne rats, botnet eller laster du dem ned?
- Om du koder, Hvilket programmeringsspråk foretrekker du?
- Hva gjør Salvation?
- Funnet noen kule exploits?
- Hvordan sprer du en fud-rat?
- Hjelper det å bruke sandbox alltid?
Vis hele sitatet...
- Flere i salvation koder, jeg er ikke en av dem. Vi har en privat rat som heter Salvation RAT, veldig basic.
- Foretrekker C++ eller delphi. Mange koder i vb, men det har jeg ingen sans for.
(fordi .NET Dependency)
- Finnes jo mange exploits, men de gratis blir så fort detected og utdatert.
Må nok si at Silence sin exploit er best akkuratt nå, men koster $300/måntlig.
- Har min egen spreading metode som jeg selger for $40, kommer ikke til å selge den her.
- Nei, sandboxie hjelper ikke alltid.
Er ikke 100% sikker hvordan, men tror det har noe med at viruset kjører i viritual memory.

Sitat av Maiskolben Vis innlegg
- Er det mulig og fikse et gratis botnet?
- Finnes det keyloggers som er "Remote" så du ikke trenger og legge det inn i en pc manuelt, og da få alt av brukernavn og passord vedkommende skriver, rett in på DIN EGEN Pc?
Vis hele sitatet...
Er du bare ute etter å få username / password på emails/steam/runescape etc så ville jeg ikke rekommendert en keylogger, siden de sender deg alle taste trykk.
Ville heller brukt en stealer. Pass på at du får en oppdatert en, mange av de gamle tar ikke de nyeste versionene av web-browserne.
Ta kontakt om du vil ha hjelp, har en av de skjønner du.

Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Han er nok en ung script-kiddie.
Høres ut som standard bruk av ferdiglagde RAT programvarer (ProRat, PoisonIvy etc.). Forsåvidt er det mye lettere måter å gjøre dette på enn å bruke slike programmer.
Vis hele sitatet...
Først av alt bruker ingen ProRat, eller poison-ivy mer.
Den beste gratis RAT uten noen dependancy er DarkComet.
Og nei, jeg bruker ikke ferdig kodede rats.
Jeg lagde denne konton når jeg var en ung script-kiddie, har forbedret meg noe voldsomt å forlatt script-kiddie statusen etter noen år.
Sist endret av pandizz; 24. april 2014 kl. 16:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.