View Single Post
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
731
Er det bare jeg som er litt skeptisk til Arild Knutsen? Han løftes stadig frem som en av de beste talspersonene for legalisering, men her siterer jeg han fra marsjen i Tromsø «Å plage, straffe og stigmatisere mennesker fordi de velger et rusmiddel er undertrykking nøyaktig slik samer, sigøynere, ikke-kristne og homofile har blitt undertrykt i vårt samfunn». Det å sette likhetstegn mellom det å bli straffet for å aktivt bryte loven med det å bli diskriminert som følge av bakgrunn er kvalm og dårlig retorikk.

Også vil jeg legge til at jeg ikke synes Simons argumentasjon om å tillate "Cannabis kurerer kreft"-skiltet er god nok. For det første kan barn og unge sluke det som god fisk, noe som absolutt ikke er bra. For det andre fremstår det ikke bare som konspiratorisk, men jeg tviler på at noen som leser det gidder å gjøre mer research. Hvis jeg går forbi noen fra nyhetsspeilet som har et skilt om chem-trails får det meg ikke til å sette av tid til å se om argumentene deres faktisk holder vann. Det at du påstår at du ville tillatt det igjen gjør at jeg ikke føler Normal representerer meg.