View Single Post
Tusen takk igjen for mange gode svar! Det å legge på seg hadde ikke gjort meg noen ting, er alt for tynn uansett, hehe. Vet du forresten om det var fordi du spiste mer, eller la du bare på deg uten å spise spesielt mye?

Mange gode tips som går igjen her. Har tatt det med trening tett til meg, og har nå i 2 dager trent styrketrening, noe som føles kjempegodt. Skal endre litt på døgnrytmen og har i tillegg fått beskjed om å tredoble dosen på Zeprexa til 7,5mg.

Sier som jeg har sagt til de andre- hviler stor respekt til deg som har hatt det så "fælt", eller vært så inni psykose og likevel klart å komme deg gjennom det!

Kjenner meg veldig igjen når folk sier jeg har depersonalisering, for er utallige ganger hver dag når jeg selv prater uten at det føles sånn. Samme med når folk ser på meg..jeg vet jo at det er meg dem ser på men føles ikke sånn, og det er naturligvis en kjempe ekkel følelse! Prøver derfor å ikke få øyekontakt fordi det er ubehagelig når folk ser meg i øya og jeg lurer på hvem dem egentlig ser på.

Treningen har i hvert fall skapt et mye bedre humør, så skal uten tvil fortsette med det! Rart jeg ikke har tenkt på det før, for det var jo et kjempetips!