View Single Post
Trådstarter
8
Sitat av Deezire Vis innlegg
Nå er du ganske vag med hva det er dere driver med, men jeg tror det kan være lurt å være litt mer realistisk med hva det er du faktisk har og ikke har. For at du skal realisere din eierandel så må nesten selskapet bli solgt i sin helhet til noen, det skjer fra tid til annen, men det hører med unntaket. Det som er mer vanlig er at noen går inn på eiersiden i bytte mot kapital som man gjerne trenger når man skal skalere ut. Det vil føre til en utvanning av alle eksisterende eiere sine aksjer, ofte ganske betydelig.

Vis hele sitatet...
Jeg selv tror ikke mine aksjer er verdt så mye per dags dato, og jeg selv er ikke enig i den kalkuleringen han har gjort. Men tror jeg at aksjene kan øke i fremtiden? ja det gjør jeg


Sitat av Deezire Vis innlegg
Hvis sjefen gjør som du ønsker, rett og slett kvitte seg med fyren.
Vis hele sitatet...
1. Så du sier at han kan gjøre dette hvis han vil? Men jeg sier ikke at vi skal kvitte oss med han, men han må bare brukes litt mer riktig

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Det tallet er ren fantasi.
Vis hele sitatet...
jeg tror også det er ren fantasi, er ikke enig med han nei.

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Du har kun en mulighet om du skal berge innsatsen din. Sørg for at dere kommer i mål. Og gjør det du må for at det skjer. Svelg kameler. Smil utenpå, og tenk hva du vil inni deg. Ikke mer roping, kjefting og ubehagelig oppførsel.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett. Jeg for min del har bestemt meg for å bare ta det rolig, 0 støy, være i bakgrunnen, jobbe "når jeg føler for det", og thats it. Ikke noe å være verdt å bli sur på, livet går videre


Men for å ikke skli helt ut, så ønsker jeg fortsatt svar på det tråden spør om:

Er utvanning av aksjer eneste mulighet? eller finnes det andre måter også, om de skulle ønske å få meg ut?
Sist endret av siruqka3; 31. oktober 2023 kl. 16:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.