View Single Post
Sitat av Pope
Jeg har ikke noe å si på nFF's reglement.
Det eneste problemet er at "viktige brukere" som har vært her lenge blir så utrolig kjepphøye.
Dette er ofte admins/crew.

Enkelte oppfører seg svært dårlig mot andre brukere, og ofte uten grunn. Noen er konstant sarkastiske, noen oppfører seg som unger og noen er svært hyggelige.

Det som er synd er at det er ikke noe vi kan gjøre med det. De som har fått adminstatus, har sikkert også ofte høy status hos topplederene, og vil derfor aldri få strekk.

Synd men sant.

Slashdot/vidarlo; Jeg har vært redd for deg fra dag en! Du bæsjer på noobs.
Dønn ærlig, selv om ikke du nødvendigvis går under eksemplene ovenfor
Vis hele sitatet...
Admins="topplederene"

At folk kan vær litt krasse av og til er bare til å leve med. Jeg har full forståelse for at folk er krasse når folk poster ubrukelige innlegg. Hvis du er så redd for krasse svar hvorfor poster du her da? Har dette skjerpet deg slik at du tenker to ganger igjennom postene dine før du poster?

En av grunnene til at jeg valgte å registrere meg her var fordi jeg syns det var god kvalitet på diskusjonene her. Som utallige innlegg før meg har kommentert er dette på grunn av streng men rettferdig moderering. Jeg er en forholdsvis ny bruker og føler på ingen måte at admin/crew/old timere ser ned på meg. Hvis du får innlegg slettet så tenk igjennom hva det kan skyldes og ikke gå i forsvarsstilling med en gang. I 99,9% av tilfellene vil jeg tru at du vil se etterhvert at det ikke var så lurt det du skreiv.

Hvis du er totalt uenig i alt dette kan du jo bare finne deg et annet forum å henge på. Etter hvert som du vokser til vil du nok finne ut at du setter pris på litt streng moderering.