View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av b0Stark Vis innlegg
Butikken er nokså liten, omsetter for øyeblikket (altså penger inn via kasse/faktura) alt fra 150 000 (ved de trege, dårlige månedene) til 250 000-300 000 ved de "gode" måneder.
Vi er 3 ansatte hvor 2 er fast ansatt og 1 er helgevikar/ferievikar.
[...]
Som jeg også nevnte i førsteposten, er bonusen beregnet fra omsetning, ikke fortjeneste (overskudd).
Vis hele sitatet...
Dvs at du vil ende opp med ei lønn ein plass mellom 20500 før skatt og 31000 før skatt. Det er ikkje veldig god lønn, 130-190,- i timen eller noko deromkring. I tillegg bør du jo i ei slik stilling undersøke korleis det blir med t.d. overtid. Vil det bli utlønna, eller vil arbeidsgjevar sei at det er opp til deg kor mykje overtid du vil ha, og at det er inkludert i lønna?

Forøvrig har eg vanskeleg for å få reknestykket til å gå opp. Med to tilsette må jo lønnskostnaden åleine bli nærare 60k, pluss andre kostnader. Å greie det på så lita omsetning som 150-300k er jo godt gjort...
Sitat av b0Stark Vis innlegg
Stemmer dette?
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Daglig_leder

Kort svar: er du dagleg leiar i eit aksjeselskap så stemmer det. Det er ei klart definert rolle. Eg tviler på at det er snakk om å bli dagleg leiar i juridisk forstand.