View Single Post
Da jeg var 19 tok jeg å ringte opp en kammerat, og forklarte han relativt nevrotisk at vi måtte ut å kjøre en tur, fordi jeg hadde gjort no dumt.

Jeg stikker til naboen å stjeler en søppelsekk full av nyklipt gress, finner en sløy gammel samekniv, dynker den med ketchup, og heler olje fra et glass med soltørkede tomater på, slik at det ikke skulle lukte ketchup. Jeg tok så å fant frem en spade bak huset, og satt alt klart.

Rett før han kom så fant jeg frem en halv flaske med Jack Daniels (denne kom veldig til nytte...).

Min gode venn kommer inn i oppkjørselen, og ser meg (som her helt fra meg) han ser det virkelig på meg, at jeg har gjort noe veldig dumt. Jeg gir han jackflaska, og ber han åpne bagasjerommet i bilen. Han ser at jeg kommer med den store søppelposen, ser at jeg legger den baki, han ser jeg kommer med spaden og at jeg slenger den baki også.

jeg lukker igjen bagasjerommet. Så åpner jeg bakdøren, kaster inn kniven, smeller igjen døren, løper til passasjersetet og setter meg inn og roper kjør.

Han begynner å kjøre som en idiot (ant så idiotisk som rundt 80 i 30-sonen) det er da jeg skjønner at han har biti på (hehe :P) Han sier helt fortvila når vi har kommet et lite stykke av gårde, "Hva faen er det du har gjort?". Her holder jo selvfølgelig jeg på å få latterkrampe, så jeg begynner å styrte rett fra jack flaska. Så sier jeg at det er best at han ikke vet det. Jeg ber han så kjøre mot en skog et lite stykke unna.

Da vi kommer til en liten dal før skogholtet, midt oppå en bro, hvor det renner en elv unnder, ber jeg han stoppe bilen. Jeg strekker meg etter kniven, ruller ned vinduet, og kaster kniven i elva, og roper "Kjør!". På dette tidspunktet var det veldig vanskelig å ikke le, så måtte styrte mere jack.

Han kjørte videre mot skogen, og til slutt kom vi til "parkeringsplassen" for et turområde, jeg ba han stoppe bilen, og åpne bagasjerommet. Jeg tok sekken (slik at han ikke skulle kjenne vekta på den) og ropte "Ta spaden!". Så begynte jeg å løpe oppover i skogen, og han løpte etter.

Vi kom til et passende sted, jeg spurte om å få spaden, og begynte å grave ned sekken. Så begynte jeg å løpe mot bilen. Vi satt oss inn og kjørte som faen. På dette tidspunktet ble jeg nødt til å styrte resten av jacken... Jeg holdt det gående helt til vi kom til sentrum før jeg knakk i latter, dere skulle sett han svetta hahaha.

Jeg fikk beskjed om at jeg var en idiot som satset på kariere som utvikler fremfor skuespiller hahahha.

Jeg vet i alle fall hvem jeg skal ringe om jeg driter meg sikkelig ut en gang...