View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Kom med døme på usaklege argument, og argumenter for at dei er usaklege.
Vis hele sitatet...
Det første usaklige argument som ofte brukes av Shakespeare-eksperter er: "Shakespeare skrev Shakespeare for det vet vi."
Jeg vet ikke om det er sant om Shakespeare skrev Shakespeare, men påstanden nevner en annen sak om også sies å være årsaken. At de vet at shakespeare skrev sine verker kan jeg heller ikke vite om er sant, men det kan ikke være årsaken siden han må ha skrevet dem før de får vite om det.
Kun naivitet kan få dem til å bruke så sviktene argumentasjon for å påstå at noe er sant.

Sitat av slashdot Vis innlegg
Det framstår ikkje som anna enn hårkløyving.
Vis hele sitatet...
Nå får du våkne opp. Jeg skrev kun om at det ikke troes på den ene teorien eller den andre blandt histiorikere og litteraturvitere, men at shakespeare-eksperter er mer naive.

Det er ikke roing. Du har bare enda ikke forstått at jeg ikke mener det du trodde i utgangspunktet.

Sitat av Provo Vis innlegg
Påstander om at vanlige folk ikke gidder å bry seg om bevis, påstander om at den allment aksepterte "teorien" er debunket, påstander om at tilhengere av denne teorien er overtroiske, også videre, er åpenbart ledende.
Vis hele sitatet...
Stor are for å virke som JAQing, men jeg må spørre for å kunne svare bedre for meg.
Hva mer enn det jeg selv har nevnt mener du det leder mot?