View Single Post
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
101
Alt av piller som kjøpes på gata er det stor fare for kan være livsfarlige dessverre, blandet med fentanyl eller andre livsfarlige stoffer. Det er nok ikke det svaret du leter etter men man vet liksom aldri, selvom dealern din sier at det er "safe". Det er altfor mange tilfeller der folk inntar noe de tror er "safe", og ender med død eller i beste fall en grei rus av noe som ikke nødvendigvis er varen det utga seg for å være. For all del, det kan inneholde virkestoffet du leter etter, men hva det eventuelt er "cut" med vet du dessverre aldri med mindre du har avanserte test kits. Jeg vet ikke om test kits hjelper noe særlig heller for å være ærlig, med mindre du har flere forskjellige, ofte da også kan testen overse mange stoffer som "research chemicals".

Hvis du virkelig vil ha benzo`s, prøv å finne en kompis eller noen du kjenner som har resept for dette fra en lege. Da vet du i hvert fall hva du putter i deg. Ikke gå rundt å spør en haug med folk du ikke kjenner eller stoler på naturligvis, men om du kjenner noen, why not. Men om du gjør dette vil jeg også være meget forsiktig. Benzo er virkelig ikke noe å kødde med hvis du tar det over lengre tid i hyppige doser. Man kan også død av abstinensene disse pille forårsaker uheldigvis. Resten håper jeg sier seg selv.

Som sagt, det er dessverre alt for mange tilfeller av dette. Mesteparten går under radaren, men det er noen artikler som snakker om de mest alvorlige tilfellene. Dette er bare ett av flere eksempler i Norge : https://www.nrk.no/vestland/bergensp...nge-1.15393790